Erhvervspraktik på Sjællands Universitetshospital, Køge eller Roskilde

Som erhvervspraktikant kan du få erfaring med livet inden for sundhedsvæsenet og indblik i opgaver og arbejdsvilkår i forskellige funktioner hos os.
Erhvervspraktik på SUH

Erhvervspraktik

Hvis du er fyldt 15 år og går i skole/er under uddannelse, er der mulighed for at komme i erhvervspraktik på Sjællands Universitetshospital.

----------------------------------------------------------------------

For at komme i betragtning til erhvervspraktik skal du udfylde en ansøgning (se link forneden). Ansøgningen skal sendes til kontaktpersonen for den praktik du søger.

Afdelingen skal i forbindelse med din erhvervspraktik have skriftlig dokumentation for praktikperioden fra din skole. Der er et begrænset antal praktikpladser og du vil derfor have bedre chance for at komme i erhvervspraktik hos ved at være i god tid med din ansøgning.

Det er op til den enkelte afdeling og kontaktperson at koordinere erhvervspraktikken.
Vi bidrager med at hjælpe mennesker på hver vores måde, og du kan komme i praktik i mange forskellige faggrupper.

Kontaktpersoner for erhvervspraktik

Du kan læse om de forskellige faggrupper her: Uddannelse - Sjællands Universitetshospital (sjaellandsuniversitetshospital.dk)

I forbindelse med erhvervspraktik skal du underskrive en erklæring om tavshedspligt. Dette skal du fordi. du under din praktik, vil få indsigt i patienternes sygdomsforhold og andre personfølsomme oplysninger. Du finder tavshedspligterklæringen under 'Relevante dokumenter' nederst på siden.

Sjællands Universitetshospital er en dynamisk og spændende arbejdsplads med mange forskellige faggrupper og kulturer og vi vil gerne være med til at uddanne fremtidens medarbejdere og en erhvervspraktik er det første skridt på vejen.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Erhvervspraktik på SUH