Gør en forskel med dit studiejob

Leder du efter et studiejob, hvor du hver dag gør en reel forskel for andre? På Sjællands Universitetshospital ansætter vi elever og studerende i studiejob og vi også har brug for dig.

Sjællands Universitetshospital ansætter studerende i studiejob. Ansættelse af studerende betyder at der kan løftes flere opgaver i klinisk praksis, og invitere samtidig også til et stærkere tilhørsforhold imellem den studerende og praktikken som på sigt, styrker vores rekrutteringsbase.

Vi ansætter i stor udstrækning studerende i studiejob, hovedsageligt i slutningen af deres uddannelse men vi oplever i stigende grad, en interesse for studiejob, fra studerende der er i begyndelsen af deres uddannelse.

Vi er optaget af at tænke studiejob bredt og udnytte at vi er regionens største praktik sted for studerende med godt og vel 2500 praktikanter årligt. På den baggrund annoncere SUH i Studenterrådets pjece på Professions højskolen, Absalon for muligheden for studiejob. Her opfordres de studerende til at kontakte nærmeste leder i afdelingen og spørge til mulighed for studiejob.